SzerverPlex.hu Kft. azaz Mi!

Azok akiket nem választanánk!

Kicsiként rugalmasabbak vagyunk versenytársainknál és mindemellett számunkra az Ügyfeleink igényei legfontosabbak. Amennyiben az igények megvalósíthatóak akkor nem mi fogunk ennek a korlátai lenni.

Rugalmasság

Nagy cégeket nem érdekli a kis ember igénye. Túl sok emberen keresztül működnek a folyamatok. Nincs lehetőség döntés hozó emberrel beszélni. Az ügyfélnek kell hozzájuk alkalmazkodni, ők alkalmazkodni a legkisebb mértékben sem hajlandóak.

Számunkra fontos a stabil működés. Ezért ahogy a mondás is tartja: Addig nyújtózunk amíg a takarónk ér. Ezért nincsenek kockázatos deviza hiteleink, nincsenek tartozásaink, minden számlánkat határidőn belül egyenlítjük ki. Amit természetesen az ügyfeleinktől is elvárunk.

Biztos Stabilitás

Vannak vakmerő cégek akik sokszor többszörösen túlvállalják magukat és belemennek olyan hitelekbe amikre nincs garancia, hogy vissza tudnak fizetni. Ezért folyamatosan csúsznak a számláik kifizetésével és állandóan rezeg a léc, hogy mikor kapcsolják le az áramot vagy hasonló.

Cégünk felépítése, működése teljesen legális, tulajdonosi háttere átlátható. Nincsenek háttér megállapodások, háttérszerződések, stróman ügyvezető, stróman tulajdonos. Ami a hivatalos cégjegyzékben szerepel az van a valóságban, velünk találkozik majd a valóságban is.

Megbízhatóság Átláthatóság

Vannak cégek akik tulajdonosi struktúrája átláthatatlan, ellenőrizhetetlen. Sok esetben strómanok vannak a hivatalos iratokban, de a valóságban nem ők hozzák a nagy pénzügyi döntéseket. Azt hiszem aki tudja, hogy ez mit jelent annak nem kell tovább részleteznem.

Vannak más országok ahol az ott lakók büszkék saját országuk termékeire, szolgáltatásaira. Válasszon Ön is magyar szolgáltatót! Mert vannak itthon is jó cégek, jó és kedvező árú szolgáltatással. Ráadásul magyar nyelvű támogatással, családias légkörrel.

Magyar Cég Hazai Szolgáltató

Olcsó húsnak néha igen híg a leve. Főként, hogy sok külföldi cég már önköltség alatt adja a szolgáltatásait. Megéri nekik? Talán. Ön szerint egy technikai támogatást nyújtó munkatársra ott hány ügyfél jut? 100 ezer? 1 millió? Hmm ...

Fontos számunkra, hogy kedvező árú szolgáltatást nyújtsunk, de ez ne menjen a szolgáltatás minőségére. Mi egy széles skálán változó árazást alakítottunk ki. Így a kezdő ár igen kedvező ami az extrák bővülésével egyenes arányba nő. Kiemelten figyelünk arra, hogy veszteséget termelő ügyfelünk ne legyen, mert az hosszútávon se nekünk se az ügyfeleknek nem jó.

Reális Megfizethető

Vannak cégek ahol átgondolatlanul árazzák be a szolgáltatást. Nem érdekli őket, hogy van-e rajta elegendő haszon, csak az ügyfélszám növekedést látják. De mi értelme veszteséges ügyfelek kiszolgálásának? Nem egy fenntartható folyamat. Ami végső soron a szolgáltatás kárára fog menni. Butaság elhinni, hogy a fele, harmadáért adott szolgáltatás hosszú távon fog működni és biztonságban vannak a hardverek és az adatok. Csak józan ésszel át kell gondolni. Ne hagyja magát becsapni.

Cégünk két tulajdonosa már legalább 10 éve foglalkozik informatikával. Ez részben munka és hobbi is számunkra. Rendelkezünk szakirányú képesítésekkel amiket autodidakta módon fejlesztünk tovább, az épp aktuális területeken. Továbbá ügyfélszolgálatban kisegítő kollégáink is aktív felsőfokú tanulmányokat folytatnak. Nem állítjuk, hogy mindenhez értünk és mindent láttunk már, de mindent megteszünk a hoszting területen elérhető legmélyebb tudás megszerzéséért.

Kompetencia

Vannak cégek ahol nem feltétel a tudás, de még az érettségi sem. Sok esetben semmilyen ismerettel nem rendelkeznek sem Linux, sem Cisco eszközök terén. Az ügyfelekben pedig sokszor fel sem merül, hogy a cégben olyanok is dolgoznak akik ezen területhez teljesen inkompetensek. Ráadásul az ott dolgozókat egyáltalán nem is érdekli a munkájuk, csak az időt próbálják eltölteni. De ha becsukja a szemét és erősen koncentrál az oldalon hirdetett hazugságokra lehet, hogy valóra válnak. 😉

Nem állítjuk, hogy mi vagyunk a legjobbak. Nem állítjuk, hogy mindent tudunk. Nem állítjuk, hogy mindenre van megoldásunk. De egy biztos, hogy mi őszinték vagyunk. Számunkra az ügyfél és az ügyfél bizalma a legfontosabb. Bizalma bennünk és abban, hogy meg fogunk tenni mindent azért, hogy számára megfelelő szolgáltatást biztosítsuk.

Őszinteség Bizalom

Vannak azok akiknél az őszinteség és a bizalom üres szavak. Persze amíg nem derül ki a turpisság addig mindenki boldog. Mert hát a tudatlanság áldásos. Szép szavakkal mindent el lehet kenni. Persze mindenki maga dönti el, hogy álomvilágban él vagy felébred és rájön, hogy rossz helyen van. Olyan helyen ahol csak a megtermelt haszon az egyetlen cél és ennek eléréséhez minden eszköz megengedett.

Amennyiben a más szolgáltatónál leírtakban valaki magára ismer az csak is kizárólag a véletlen műve.
Mi nem gondoltunk egyetlen konkrét cégre, emberre sem, inkább csak általánosságban szerettük volna leírni, hogy milyen egy olyan cég amit nem érdemes választani.